2-2-6-1 مدل بازاریابی رابطهمند در بخش خرده فروشی.. 49
2-3-6-2 مدل کاربردی بازاریابی رابطهمند. 50
2-3-6-3 مدل بازاریابی رابطهمند میان سازمانهای صنعتی.. 51
2-3-6-4 بازاریابی رابطهمند مدار(RMO). 52
2-3-6-5 مدل بازاریابی رابطهمند مورگان و هانت 55
2-4 پیشینه تحقیق.. 57
2-4-1 تحقیقات داخلی.. 57
2-4-2 تحقیقات خارجی.. 59
2-5 خلاصه. 62
فصل سّوم:روش شناسی تحقیق
3-1 مقدمه. 64
3-2 نوع تحقیق.. 64
3-3 روش تحقیق.. 64
3-4 جامعه آماری.. 65
3-5 نمونه آماری و روش نمونهگیری.. 65
3-6 روش گردآوری اطلاعات… 65
3-7 ابزار جمعآوری اطلاعات… 66
3-8 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیهها 66
3-8-1 روش ضریب آلفای کرونباخ.. 67
3-8-2 آزمون کولموگروف- اسمیرنوف(K-S) 67
3-8-3 آزمون تی(t ) تك عاملی.. 67
3-8-4 آزمون t مستقل.. 68
3-8-5 تحلیل واریانس(ANOVA) 68
بایگانیهای آموزشی - پارک علم و فناوری هامون - آموزش و تجربه
3-8-6 تجزیه و تحلیل همبستگی و رگرسیون. 68
3-9 پایایی و روایی.. 69
3-9-1 سنجش پایایی پرسشنامه. 69
3-9-2 سنجش روایی پرسشنامه. 70
3-10 خلاصه. 70
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل آماری
4-1 مقدمه. 72
4-2 آمار توصیفی.. 73
4-2-2 بررسی توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك میزان تحصیلات… 74
4-2-3 بررسی توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك سنوات خدمتی(سابقهكار) 75
مطلب دیگر :
4-2-4 بررسی توزیع فراوانی پاسخگویان به تفكیك ردههای سن.. 76
4-3 توصیف کمی متغیرهای تحقیق.. 77
4-3-1 توصیف کمی متغیر بازاریابی رابطهمند. 77
4-3-2 توصیف کمی متغیر پیشبرد فروش…. 80
4-4 آمار استنباطی پرسشنامه. 81
4-4-1 آزمون نرمال بودن دادهها 81
4-4-2 آزمون پارامتریك t تك نمونهای.. 82
4-4-3-1 مقایسه میانگین بازاریابی رابطهمند و پیشبرد فروش بر حسب جنسیت… 86
4-4-3-2 مقایسه میانگین بازاریابی رابطهمند و پیشبرد فروش بر حسب تحصیلات… 87
4-5 آزمون فرضیات پژوهش…. 88
4-5-1 فرضیات پژوهش…. 88
4-5-2 نتایج فرضیات تحقیق.. 93
4-6 خلاصه. 93
فصل پنجم:نتیجهگیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه. 95
5-2 نتایج بررسی انجام شده 95
5-2-1 یافتههای جمعیتشناسی.. 95
5-2-2 یافتههای متغیرهای تحقیق.. 95
5-3 نتایج فرضیات تحقیق.. 96
5-4 پیشنهادها 98
5-4-1 پیشنهادهای منتج از فرضیههای تحقیق.. 98
5-4-2 پیشنهادهای كاربردی.. 99
5-4-3 پیشنهاد به پژوهشگران آینده 100
5-5 محدودیتهای تحقیق.. 100
5-5-1 محدودیتهای در اختیار پژوهشگر. 101
5-5-2 محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر. 101
5-6 خلاصه. 101
منابع و ماخذ. 102
منابع فارسی.. 102
منابع انگلیسی.. 103
پیوستها 107
چکیده
بازاریابی رابطهمند، هنر كسب و كار امروز است. برای حفظ مشتریان كلیدی(سودآور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. هدف از انجام این پژوهش نقش بازاریابی رابطهمند و پیشبرد فروش در شرکت قند اسلام آباد غرب میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوهی گردآوری دادهها، توصیفی- همبستگی است. جامعه مورد پژوهش شامل مدیران و كاركنان شرکت قند اسلام آباد غرب میباشد كه طبق برآورد صورت گرفته تعداد آنها 120 نفر میباشد. برای تعیین نمونه آماری از روش نمونهگیری تصادفی ساده و جهت تعیین حجم نمونه نیز از فرمول کوکران استفاده شده است، كه بر این اساس حجم نمونه 91 نفری تعیین گردید. ابزار اندازهگیری مورد استفاده در تحقیق پرسشنامههای ساخته محقق میباشد كه روایی آن توسط چند تن از اساتید و خبرگان با تجربه تایید شده است. برای تجزیه و تحلیل دادههای جمعآوری شده از آمار توصیفی(فراوانی، درصد فراوانی، جداول، نمودارها) و آمار استنباطی(آزمون تی تك نمونهای، آزمون تی مستقل، تحلیل واریانس، آزمون همبستگی و رگرسیون) استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که بازاریابی رابطهمند بر پیشبرد فروش تأثیرگذار میباشد. با توجه به یافتههای به دست آمده پیشنهاداتی به مسئولان و مدیران شركت قند اسلام آباد غرب ارائه گردید.