2_8 معرفی مدلی برای نوآوری در بخش عمومی………………………………………………………………………………. 41
2_9 مدیریت ایده ها و فرهنگ سازمانی……………………………………………………………………………………………… 46
2_10 خلاصه فصل دوم و جمع بندی:………………………………………………………………………………………………. 46
فصل سوم : روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………. 49
3_1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 50
3_2 مبانی پژوهش کیفی……………………………………………………………………………………………………………………… 50
3_3 استراتژی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………….. 51
3_4 تدوین پروتکل و انجام مصاحبه……………………………………………………………………………………………………. 52
3_5 انتخاب مصاحبه شوندگان…………………………………………………………………………………………………………….. 53
3_6 دسته بندی داده ها……………………………………………………………………………………………………………………….. 55
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………. 56
4_1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 57
4_2 تجزیه و تحلیل اطلاعات مصاحبه های اولیه………………………………………………………………………………. 57
4_3 طراحی سیستم مدیریت ایده ها………………………………………………………………………………………………….. 64
4_3_1 طراحی مدل فرآیند خلق ایده ها…………………………………………………………………………………………. 65
4_3_1_1 ایجاد رویدادهایی برای خلق ایده………………………………………………………………………………………. 65
راههای درمان ترش کردگی معده در بارداری
4_3_1_2 کنترل منابع ایده………………………………………………………………………………………………………………… 66
4_3_1_3 کنترل بر فعالیت های خلق ایده………………………………………………………………………………………. 67
4_3_1_4 پایش و فیلتر ایده ها در مرحله خلق……………………………………………………………………………….. 67
4_3_1_5 تاثیر استراتژی بر خلق ایده ها………………………………………………………………………………………….. 68
4_3_1_6 پایش و تنظیم فرآیند خلق ایده……………………………………………………………………………………….. 69
4_3_2 طراحی مدل فرآیند مدیریت ایده ها……………………………………………………………………………………… 71
4_3_2_1 اخذ ایده ها:………………………………………………………………………………………………………………………… 71
4_3_2_2 برچسب گذاری ایده ها ……………………………………………………………………………………………………. 74
4_3_2_3 ذخیره و نگهداری ایده ها………………………………………………………………………………………………….. 76
4_3_2_4 ساماندهی و دسته بندی ایده ها در استخر ایده…………………………………………………………….. 77
مطلب دیگر :
4_3_2_5 اشاعه ایده ها……………………………………………………………………………………………………………………… 79
4_3_2_6 مسیرگزینی…………………………………………………………………………………………………………………………. 80
4_3_3 فعالیت های مرتبط با توسعه و اجرایی سازی ایده ها………………………………………………………….. 82
4_3_3_1 تحلیل و بررسی:…………………………………………………………………………………………………………………. 85
4_3_3_2 غربال گری:…………………………………………………………………………………………………………………………. 85
4_3_3_3 پرورش و توسعه ایده:………………………………………………………………………………………………………… 85
4_3_3_4 شبکه متخصصین……………………………………………………………………………………………………………….. 85
4_3_3_5 ارزیابی و انتخاب…………………………………………………………………………………………………………………. 86
4_3_3_6 اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………………. 86
4_4 ممیزی و بروز رسانی سیستم طراحی شده………………………………………………………………………………… 86
4_4_1 مشخصات سازمان هدف………………………………………………………………………………………………………….. 87
4_4_3 انجام مصاحبات ممیزی مدل………………………………………………………………………………………………….. 89
4_4_4 مدل به روز شده سیستم مدیریت ایده ها…………………………………………………………………………….. 90
4_4_4_1 حذف مرحله فیلتراسیون از فرآیند خلق ایده ها……………………………………………………………. 90
4_4_4_2 انجام فیلتراسیون در مرحله ساماندهی ایده ها……………………………………………………………….. 91
4_4_4_3همسو سازی فرآیند خلق ایده با استراتژی و کسب و کار اصلی سازمان ها………………….. 91
4_6 خلاصه فصل چهارم………………………………………………………………………………………………………………………. 95
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات……………………………………………………………………………………………… 96
5_1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 97
5_2 اعتبارسنجی و روایی پژوهش………………………………………………………………………………………………………. 97
5_2 تحلیل نتایج پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………… 98
5_2_1 پاسخ سوال شماره 1……………………………………………………………………………………………………………….. 98
5_2_2 پاسخ سوال شماره 2……………………………………………………………………………………………………………….. 99
5_2_3 پاسخ سوال شماره 3…………………………………………………………………………………………………………….. 102
5_2_4 پاسخ سوال شماره 4…………………………………………………………………………………………………………….. 102
5_3 تبیین نظری نتایج………………………………………………………………………………………………………………………. 102
5_4 بحث…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 103
5_5 رهنمودهای حاصل از پژوهش…………………………………………………………………………………………………… 106
5_6 پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی………………………………………………………………………………………… 108
5_7 محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………… 108
فهرست منابع و مآخذ …………………………………………………………………………………………………………………….. 110
6 فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………. 111