تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش کنترل پرخاشگری… بیشتر »
آرشیو برای: "مهر 1399"
15فرضیه ها1-6 15تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها1-7فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش18مقدمه2-119خنده درمانی2-226خنده از نظر علم روانشناسی2-329رویکردها2-434چارچوب عصب ـ روان شناختی2-539رویکرد زبانشناختی2-642رویکرد جامعه شناسی2-742عوامل موثر بر سلامت… بیشتر »
2-1-4-1- در سطح روان تحلیلگری……………………………………………….. 20 2-1-4-2- در سطح رفتاری نگری………………………………………………….. 20 2-1-4-3- در سطح رفتارشناسی طبیعی…………………………………………….. 21 2-1-5- کنش دلبستگی…………………………………………………………………. 22 2-2- تفاوتهای فردی در سازمان… بیشتر »
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها… بیشتر »
2-1-1-2 مطالعه شخصیت… 14 2-1-1-3 رویکردهای شخصیت… 15 2-1-1-3-1 رویکرد روان تحلیلگری.. 16 2-1-1-3-2 رویکرد نو روان تحلیلگری.. 17 2-1-1-3-3 رویکرد عمر. 17 2-1-1-3-4 رویکرد پدیدارشناختی.. 18 2-1-1-3-5 رویکرد شناختی.. 19 2-1-1-3-6 رویکرد رفتاری.. 20… بیشتر »
1-4 اهداف پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………41-5 فرضیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………41-6 تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها …………………………………………………………………………………………51-6-1 تعاریف نظری متغیرها… بیشتر »
. 19 . 20 . 22 … 23 … 24 . 25 .. 26 . 27 . 28 .. 29 تعریف مقابله. 31 تدابیر و منابع مقابله ای.. 32 سبك مقابله مسأله مدار. 33 سبك های مقابله ای هیجان مدار. 34 مقابله های ناكار آمد و غیر مفید. 35 انواع مقابله و كاركردهای آن. 35 منابع یا عوامل بیرونی.. 36… بیشتر »
2-3- تعریف مفاهیم و نظریه های مربوط به مذهب ……………………………………………………. 25 2-3-1- تعریف دین……………………………………………………………………………………… 26 2-3-2- دیدگاه های نظری درباره دین ………………………………………………………………. 28 2-3-3- روانشناسی مذهبی از دیدگاه انسانگراها …………………………………………………..… بیشتر »
فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه پژوهش 7 2-1. پیش درآمد. 8 2-2. اختلال سوء مصرف و وابستگی به مواد. 8 2-2-1. مبانی نظری.. 8 2-2-1-1. تاریخچه. 8 2-2-1-2. تعریف و ویژگیها 9 2-2-2. مواد مخدر 10 2-2-3. تحمل وابستگی و ترک… 13 2-3. سبب شناسی و مبانی نظری… بیشتر »
1-6-2 . تعاریف عملیاتی متغیرها: 14 1-6-2-1. مدیریت زمان- 14 1-6-2-2. سازگاری تحصیلی- 14 1-6-2-3.تنظیم هیجان در طی امتحان- 14 فصل دوم: بررسی منابع 2-1. مقدمه- 17 2-2 . مدیریت زمان- 17 2-2- 1. مفهوم زمان- 17 2-2-2.تاریخچه مختصر از زمان: 20 فهرست مطالب… بیشتر »
برخلاف فیض كاشانی، آیتالله مصباح(1380) ، امید را امری شناختی قلمداد و بیان میكند : ” امید یك حالت روانی است كه از علم معرفت و شناخت نسبت به مبدأ و معاد حاصل میشود” . درکنار دارمان های دارویی ، شیمی درمانی ، پرتو درمانی[16] و گاهی اوقات درمان های طب… بیشتر »
شدت بیماری هم به درجه وعدم توانایی فرددرارضای نیازهایش بستگی دارد. گلاسر معتقد است رفتار غیر مسئولانه افراد باعث بروز اضطراب و ناراحتی روانی است نه اینکه ناراحتی روانی باعث غیرمسئول بودن فرد شود .تمرکز بر بعد مسئولیت هسته اصلی واساسی کارتعلیم وتربیت… بیشتر »
مدارس و والدین تا چه اندازه اجاز ه ى جرأت ورزی و جسارت را به كودكان و نوجوانان می دهند؟ هنوز شائبه های مترادف قلمداد كردن جسارت با گستاخی و بی ادبی بین ما رواج دارد. جرأت ورزی امكان خروج از كلیشه ها و پویایی و نوآوری در زندگی را فراهم می كند.… بیشتر »
1-6-4-تعریف نظری افرادوابسته به مواد……………………………………………………………………………………………………………..11 1-6-5-تعریف عملیاتی افراد وابسته به مواد………………………………………………………………………………………………………….11 1-6-6- تعریف نظری مراحل آمادگی برای تغییرواشتیاق برای… بیشتر »
بنابر گزارش مسولان وزارت کشور در سال 1393 ، جرم تقریبا 70درصد زندانیان کشور ،مرتبط با اعتیاد و مواد مخدر است و این آمار اهمیت موضوع را چند برابر می کند.در سوره مبارکه بقره آیه 195آمده است که )….ولاتلقوبایدکم الی التهلکه) با دست خویش خویشتن را به… بیشتر »
2-3-1 دیدگاههای نظری هیجان. 26 2-3-2 ابرازگری هیجانی.. 28 2-3-3 کنترل هیجانی.. 29 2-4 سیستم مغزی رفتاری.. 31 2-4-1 تعریف سیستمهای مغزی /رفتاری.. 32 ب )پیشینه پژوهشی.. 34 پژوهشهای داخل کشور. 34 پژوهشهای خارج از کشور. 38 2-5 جمع بندی.. 43 فصل سوم روش… بیشتر »
2-6- مشکلات و ناهنجاری های کودکان تیزهوش……………. …………………….. 23 2-7- خودپنداره…………………………….. 25 2-8- نظریه های خودپنداره…………………………………. 26 2-9- مفهوم خودپنداره……………………………………… 27 2-10- آموزش ضروری در انسان………………………. 32 2-11- اثرات خودپنداره……………………… 33 2-12-… بیشتر »
2-1-1- دیدگاههایی درباره شخصیت… 13 2-1-2- دیدگاه روانکاوی.. 13 2-1-3- دیدگاه پدیدار شناختی.. 14 2-1-4- دیدگاه یادگیری یا رویکرد رفتاری.. 14 2-1-5- دیدگاه گرایشی.. 14 2-1-6- دیدگاه پردازش اطلاعات… 15 2-1-7- دیدگاه صفات… 15 2-1-8- طبقه بندی شخصیت… 15… بیشتر »
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A. ) رشته روانشناسی گرایش : عمومی عنوان پایان نامه رابطه انگیزش و خلاقیت با عملكرد شغلی دبیران مقطع متوسطه اول شهرستان كنگاور پاییز 1394 برای رعایت حریم… بیشتر »
2-2-1 دگرگونیهای زندگی……………………….17 2-2-2 گرفتاریهای زندگی………………………………………………… 17 2-3 برخی از علل شایع استرس ………………………………….18 2-4 انواع استرس………………………………………….18 2-4-1 یوسترس……………………………19 2-4-2 نوسترس…………………………………………………………19 2-4-3… بیشتر »
2-3- اهمیت تشكیل خانواده در رضایت زناشویی—————————— 13 2-4 – مدل های سازگاری (رضامندی) زناشویی——————————- 13 2- 5- دیدگاه های نظری در مورد رضایت مندی زناشویی ———————– 14 2- 6- مدل چند مختصاتی نظام های زناشویی——————————— 17 2- 7- رفتارهای آرامش بخش در… بیشتر »
2-1 پیشینهی نظری.. 13 2-1-1 سازوکارهای دفاعی.. 13 2-1-1-1 فروید. 13 2-1-1-2 سرکوبی.. 14 2-1-1-3 عمل زدایی و جداسازی 14 2-1-1-4 واکنش وارونه. 15 2-1-1-5 جا به جایی.. 15 2-1-1-6 تثبیت… 15 2-1-1-7 واپس روی.. 16 2-1-1-8 فرافکنی.. 16 2-1-1-9 درون فکنی.. 16… بیشتر »
2-1 مقدمه. 12 2-2 مهارتهای ارتباطی.. 12 2-2-1-تعریف ارتباط.. 12 2-2-2- ویژگیهای ارتباطات… 15 2-2-3 عناصر و اجزای ارتباط.. 19 2-2-4 انواع ارتباطات… 20 2-2-5 موانع ارتباطات… 20 2-2-6 تفاوتهای قدرت بهعنوان مانعی در ارتباطات… 23 2-2-7 تفاوت ارتباطات در… بیشتر »
۲-۲- تعریفویژگیهایشخصیتیوشخصیت.. 16 ۲-۳- هرکسیشخصیتیدارد. 17 ۲-۴- ابعادشخصیت.. 18 ۲-۵- عواملاجتماعیشخصیت.. 20 ۲-۵-۱- تعلیموتربیت.. 20 ۲-۵-۲-نقشاولیهسالهایزندگی.. 20 ۲-۶- شکلگیریشخصیت.. 20 ۲-۷- مراحلتحولشخصیت.. 21 ۲-۸- نظریههایتیپبندیشخصیت.. 22 ۲-۸-۱-… بیشتر »
2-1-1-3- تعارضات زناشویی ازدیدگاه تحولی……………………………………………. 14 2-1-3-هشت کارکردمثبت تعارض ازنظر…………………………………………………… 15 2-1-4-موضوعهای پدیدآورنده ی اختلافهای زناشویی:…………………………………… 5 2-1-5-مقابله های ناکارآمد و غیر مفید………………………………………………….. 16 2-1-6- تعریف… بیشتر »
دیدگاه های مرتبط با سلامت روان 18 دیدگاه روان تحلیلی 18 دیدگاه هستی گرایی 21 دیدگاه انسان گرایی 23 دیدگاه شناختی 25 دیدگاه رفتار گرایی 27 تعریف دین 28 تاریخچه روان شناسی دین 29 مذهب و بهداشت روانی 31 نظریه های روان شناسی مرتبط با دین 35 نظریه… بیشتر »
جنگ تحمیلی هشت ساله ضایعات و صدمات فیزیکی و عوارض نا مطلوب روانی و اجتماعی را نیز به آورده است که تا سالیان دراز ممکن است تداوم یابد. جنگ در واقع، یکی از عوامل تأثیر گذار بر میزان شیوع، زمان شروع و سیر اختلالات روانی و رفتاری به حساب می آید زیرا حضور… بیشتر »
12 1-6 متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………………..121-7 تعریف عملیاتی و نظری پژوهش ……………………………………………………………………13فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش 2-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………..152-2 تاریخچه شیوه فرزندپروری… بیشتر »
7 ـ2 تاریخچه اضطراب………………………………………………………………………………………………………………………. 50 8 ـ2 تعریف اضطراب…………………………………………………………………………………………………………………………. 51 9 ـ2 اضطراب از دیدگاههای مختلف………………………………………………………………………………………………… 52 10 ـ2 رویكردهای نظری به… بیشتر »
1-6-2-1- تعریف مفهومی: 13 1-6-2-2- تعریف عملیاتی: 14 1-6-3- رضایت از زندگی.. 14 1-6-3-1- تعریف مفهومی: 14 1-6-3-2- تعریف عملیاتی: 14 1-7- متغیرهای پژوهش… 14 فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه پژوهش 2-1- پیش درآمد. 16 2-2- طرحواره 16 2-3- تعریف یانگ از… بیشتر »
انواع حافظه. 21 تقسیمبندی حافظه بر اساس زمان.. 21 تقسیمبندی حافظه بر اساس نوع پردازش…. 22 تقسیمبندی حافظه بر اساس نوع اطلاعاتی که به خاطر سپرده میشود. 26 تقسیمبندی حافظه بر اساس حس خاص….. 31 مراحل فرایند یادآوری: رمزگذاری، اندوزش، بازیابی.. 32… بیشتر »
2-1-2-2 نظریه تنیدگی عینی. 19 2-1-2-3 نظریه زمینه قبلی. 19 2-1-2-4 نظریه های الگوی شخصیت. 20 2-1-3 تفاوت تنیدگی با اضطراب. 22 2-2 کنترل خشم. 24 2-2-1تعریف خشم. 24 2-2-2 خصومت. 25 2-2-3عوامل برانگیزاننده خشم. 25 2-2-4ده علت خشم افراد. 26 2-2-5 علائم… بیشتر »
2-3سلامت روان…………………………………………………………………………………………………………………………….16 2-3-1سلامت روان ……………………………………………………………………………………………………………………..16 2-3-2تعریف سلامت روان …………………………………………………………………………………………………………….16 2-3-3 نظریات مرتبط با سلامت… بیشتر »
2-2-خانواده 10 2-3-دیدگاههای نظری درباره ازدواج.. 11 2-4-مقایسه دیدگاه های نظری درباره عوامل مخرب در ازدواج.. 13 2-5-پیش بینی کننده های ازدواج موفق.. 14 2-6-چالش های عمده زندگی.. 16 2-7-رضایت زناشویی.. 17 2-8-تنوع نقش ها در ارتباطات زناشویی.. 18… بیشتر »
تعریف مفهومی رضایت شغلی: 13 تعریف عملیاتی رضایت شغلی: 14 تعریف مفهومی منزلت اجتماعی: 14 تعریف عملیاتی منزلت اجتماعی: 14 فصل دوم: پیشینه پژوهش مقدمه. 16 هوش و تعریف آن: 18 برداشت روان شناسان از کلمه هوش… 18 چهار مهارت هوش هیجانی (عاطفی) یا هوش… بیشتر »
2-1-2 نظریه های استرس.. 15 2-1-2-1 نظریه هانس سلیه 15 2-1-2-2 نظریه استرس عینی.. 17 2-1-2-3 نظریه زمینه قبلی.. 17 2-1-2-4 نظریه الگوی شخصیت.. 18 2-1-3 تفاوت استرس با اضطراب.. 19 2-1-4 تعاریف استرس شغلی.. 22 2-1-5 عوامل ایجاد استرس شغلی.. 24 2-1-5-1… بیشتر »
مکانیسم های دفاعی به دلیل اهمیت ویژه ایی که در مفهوم پردازی اختلالهای روانی و درمان آنها از دیدگاه روان پویشی دارند، مورد توجه بالینی و پژوهشی خاصی قرار گرفته اند. در نظام روان تحلیلگری هر اختلال روانی با مکانیسم های دفاعی همراه است و دفاع ها نقش مهمی… بیشتر »
1-6-5 عنوان خبری……………………………………………………………………………………………………………………………….. 8 1-6-6 تارنما………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8 فصل دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 9 پیشینه… بیشتر »
2-1-1- تعریف تعارض زناشویی. 19 2-1-2- انواع تعارض و برخورد با تعارض.. 20 2-1-3- عوامل موثر در بروز تعارض زناشویی. 21 2-1-4- اثرات تعارض زناشویی. 22 2-2- استرس…. 23 2-2-1- تعریف استرس.. 23 2-2-2- منابع استرس.. 26 2-2-3- انواع استرس و استرسزاها 27 2-3-… بیشتر »
1-5. پرسش های پژوهش…. 11 1-6. فرضیه های پژوهش…. 12 1-7. تعاریف عملیاتی متغیرها 12 فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش…. 14 2-1 .موضعگیری های نظری پیرامون اضطراب کودکان.. 15 2-1-1. ماهیت و تعریف اضطراب… 15 2-1-2. اختلالات اضطرابی در کودکان.. 17 2-1-3. شیوع… بیشتر »
1-7. تعاریف عملیاتی متغیرها 12 فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش…. 14 2-1 .موضعگیری های نظری پیرامون اضطراب کودکان.. 15 2-1-1. ماهیت و تعریف اضطراب… 15 2-1-2. اختلالات اضطرابی در کودکان.. 17 2-1-3. شیوع اختلالات اضطرابی در کودکان.. 19 2-1-4. نظریههای… بیشتر »
1-5-2- فرضیه های فرعی. 7 1-6- تعریف مفهومی و عملیاتی. 8 فصل دوم: ادبیات پژوهش 2-1- پیشرفت تحصیلی. 11 2-1-1- مبانی تئوریک پیشرفت تحصیلی. 13 2-1-2- نظریه بلوم. 15 2-1-3- عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی. 16 2-1-3-1- علل فردی. 16 2-1-3-2- علل خانوادگی. 16… بیشتر »
١-٥-١ فرضیه اصلی ٧ ١-٦ تعاریف نظری ٧ ١-٦-١ جراحی… بیشتر »
2-1- باور منطقی.. 14 2-2- باور غیرمنطقی.. 14 2-2-1- ویژگی باورهای غیرمنطقی.. 15 2-2-2- انواع باورهای غیرمنطقی الیس…. 15 2-3- باید ها 21 2-4- طرحواره های ناسازگار اولیه. 21 2-4-1- مفهوم طرحواره. 21 2-4-2- طرحواره های شناختی و ناخودآگاه در روان تحلیل گری:… بیشتر »
ملاکهای تشخیصی اختلال استرس پس از سانحه(PTSD) 38 اختلالات وابسته با تروما و استرس، زیرگروههای مرتبط با اختلال استرس پس از سانحه(PTSD) 46 اختلال استرس پس از سانحه در کودکان و… بیشتر »
13 6-1)فرضیههای پژوهش147-1)متغیرهای پژوهش148-1)تعاریف پژوهش151-8-1)تعاریف مفهومی متغیرها152-8-1)تعاریف عملیاتی متغیرها17 فصل دوم : مروری بر مبانی نظری و پیشینه پژوهش 1-2)مقدمه192-2)نیازها و اهداف193-2)اهداف پیشرفت204-2)انگیزش پیشرفت215-2)جهتگیری… بیشتر »
2-9-کیفیت زندگی و پیشرفت اقتصادی.. 27 2-10-شاخص های کیفیت زندگی.. 30 2-11-خودکارآمدی.. 31 2-12-مؤلفههای خودکارآمدی.. 34 2-13-فرآیندهای فعال شونده مرتبط با کارآمدی.. 36 2-14-تحلیل تحولی باورهای خودکارآمدی در گستره زندگی.. 37 2-15-پیشینه تحقیق. 39… بیشتر »
2-3چشم اندازهای پرخاشگری و مبانی نظری آن. 13 2-3-1 نظریه های زیست شناختی. 14 2-3-2 دید گاه روان تحلیل گری. 15 2-3-3 نظریه های سائق. 16 2-3-4 نظریه یادگیری اجتماعی. 17 2-3-5 دید گاه تحولی. 19 2-3-6 دیدگاه شناختی. 20 2-3-7 دیدگاه شناختی ـ رفتاری. 21 2-4… بیشتر »
1-6-1 تعریف نظری بیماری ام اس… 6 1-6-2 تعریف بیماری ام اس… 6 1-6-3 تعریف نظری سبک زندگی.. 6 1-6-4 تعریف عملی سبک زندگی.. 6 1-6-5 تعریف نظری شخصیت.. 6 1-6-6 تعریف عملی شخصیت.. 7 فصل دوم:مبانی نظری وپیشینه پژوهش 2- 1 ام اس» چیست؟. 9 2-2 تاریخچه… بیشتر »
فصل دوم……………………………………………………………………………………………….. 9 2-1- پیشگفتار. 10 2-2- طلاق 10 .. 12 .. 12 .. 13 13 . 14 .. 14 14 14 .. 14 .. 15 .. 15 . 15 .. 16 .. 16 . 17 17 .. 18 .. 18 .. 18 .. 19 .. 19 2-3- ویژگیهای شخصیتی… 23 2-3-1-نظریههای شخصیت… 24 .. 24… بیشتر »
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهشی 2-1- مقدمه……………………………………………..19 2-2-اضطراب سلامتی……………………………..19 2-2-1- نظریه های مرتبط با اضطراب سلامتی ………….23 2-2-2- پژوهش های صورت گرفته در زمینه اضطراب سلامتی……………….26 2-3- حساسیت پردازش حسی………………………………..27… بیشتر »
تعداد صفحه :155 قیمت :37500 تومان مطلب دیگر : پایان نامه روانشناسی با موضوع : تعریف تعهد بیشتر »
2-2- اهداف پیشرفت… 11 2-2- 1- هدفها 11 2-2-2- انگیزش پیشرفت… 11 2-2-3- رابطه سطح دشواری تکلیف و انگیزش پیشرفت… 13 2-2-4- تعاریف اهدافپیشرفت… 13 2-2-5- جهتگیری هدف… 14 2-2-6- انگیزه هدف… 15 2-2-7- نظریه ها و مدل های مطرح شده در جهتگیری اهداف… بیشتر »
2-5-2 مبانی زیستی نظم جویی شناختی هیجانی ……………………………….. 26 2-5-3 راهبردهای شناختی نظم جویی هیجانی …………………………………….. 27 2-5-4 حوزه های نظم جویی شناختی هیجانی …………………………………………. 27 2-6 مفهوم تاب آوری… بیشتر »
2-2-1-1-2 واکنش شناختی.. 10 3-2-1-1-2 واکنش رفتاری.. 11 4-2-1-1-2 واکنش عاطفی – هیجانی.. 11 3-1-1-2 نظریه های استرس و فشار روانی.. 12 1-3-1-1-2 نظریه های زیستی.. 12 2-3-1-1 -2 نظریه ضعف جسمانی.. 12 3-3-1-1-2 نظریه واکنش اختصاصی.. 12 4-3-1-1 -2 نظریه های… بیشتر »
2-10- تاب آوری و دلبستگی.. 30 2-11- کنترل عواطف… 31- 30 2-12- دلبستگی به خدا،تاب آوری، کنترل عواطف و تحقیقات مرتبط.. 33- 31 فصل سوم (روش پژوهش)…………… 36-34 3-1- روش مطالعه. 34 3-2- جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری.. 34 3-3- ابزار… بیشتر »
درراستای تاثیرعوامل دیگربرپیشرفت تحصیلی بویژه تفاوتهای فردی مانندخصوصیات شخصیتی،این امرهمواره دربین دست اندرکاران تعلیم وتربیت مطرح بوده است که آیاپی بردن به تیپهای شخصیتی افرادوانطباق روش تدریس ویادگیری آنها،میتواندیادگیرندگان رادرزمینه تحصیلی یاری… بیشتر »
پایایی… 13 فصل دوم ادبیات و پیشینه پژوهش…… 14 مبانی نظری پژوهش….. 15 نظریه تحلیل رفتار متقابل… 15 تحلیل رفتار متقابل چیست؟. 17 نظریات اساسی تحلیل رفتار متقابل… 18 الگوی روابط متقابل: والد- بالغ- كودك….. 19 پیشنویس زندگی… 20 گروه درمانی با رویكرد تحلیل… بیشتر »
از ابتدای آذر ماه1393 تا انتهای اردیبهشت 1394در حال انجام بوده است. ج) قلمرو مکانی: قلمرو مکانی این تحقیق محدود به استان کرمانشاه است. 1-6 فرضیات تحقیق: فرضیههای اصلی مطلب دیگر : منابع تحقیق درمورد فعالیت های تبلیغاتی بین بازاریابی داخلی و رضایت… بیشتر »
898,979,000,000… بیشتر »
3-2 روش تحقیق ……………………………………………………………………………….. 70 3-3 جامعه آماری…………………………………………………………………………………… 71 3-4 نمونه آماری……………………………………………………………………………………. 71 3-5 فرآیند اجرایی پژوهش ……………………………………………………………………… 73 3-6 عملیاتی کردن متغیرهای تحقیق… بیشتر »
.. 41 خروجیمحور. 41 خروجیمحور. 42 .. 42 .. 44 .. 45 ورودی محور. 46 ورودی محور. 46 .. 47 خروجی محور. 47 خروجیمحور بهصورت زیر است.. 47 خروجی محور. 47 .. 48 3-8. روش ابرکارایی. 49 3-9.اندازهگیری كارایی با فرض بازدهی ثابت و متغیر 50 فصل… بیشتر »
2-3-2-1 کارایی تکنیکی……………………………………………………………………………………………….27 2-3-2-2 کارایی تخصیصی……………………………………………………………………………………………27 2-3-2-3 کارایی اقتصادی……………………………………………………………………………………………..28 2-3-2-4 کارایی ساختاری ……………………………………………………………………………………………28 2-3-2-5… بیشتر »
3-5- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………………………… 47 3-6- رتبه بندی واحدهای کارا……………………………………………………………………………….. 48 3-6-1- روش اندرسون- پترسون ………………………………………………………………………….. 48 3-6-2- روش کارایی متقاطع ………………………………………………………………………………… 48 3-7-… بیشتر »
5-3-7-2- کنترل کیفیت…………………………………………………………………………………………………… ………31 8-2- كارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………………………………………33 9-2- تحولات كارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………………………….35 10-2- مناظركارت امتیازی… بیشتر »
2-14-2- تحقیقات.داخلی…. ………………………………………………………………………………………………52 15-2- معرفی.شرکت.پاکشو……………………………………………………………………………………………………..58 فصل.سوم: روششناسی تحقیق 1-3- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………62 2-3-… بیشتر »
فصل چهارم تجزیه و تحلیل آماری.. 71 4-1 مقدمه. 72 4-2 آمار توصیفی.. 72 4-3 آمار استنباطی.. 73 آزمون دیکی- فولر تعمیم یافته. 82 فرضیه اول. 82 فرضیه دوم. 84 فصل پنجم ﺑﺤﺚ و ﻧﺘﯿﺠﻪگیری.. 87 5-1 بحث و نتیجهگیری.. 88 5-2 ﻧﺘﺎﯾﺞ و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدﻫﺎی ﭘﮋوﻫﺶ… 89 5-3… بیشتر »
3-8-2- ناهمگنی محصولات… 37 3-8-3- ناهمگنی نهادهها 37 3-8-4- مقیاس عمل.. 38 3-8-5- مکان جغرافیایی.. 38 3-8-6- صرفه های بیرونی.. 38 3-9- روشهای کاربردی سنجش کارایی.. 39 3-9- 1- روش های ناپارامتریک… 39 3- 9-1-1- روش مشاهدات 40 3-9-1-2- روش مرز پله ای.. 40… بیشتر »
3-5-2 روش اندرسون – پترسون (A & P) 46 3-6 متغیر های ورودی و خروجی.. 47 3-7 داده های جمع آوری شده 48 4-1 مقدمه. 53 4-2 حل مدل مضربی CCR ورودی محور (CCR-I) 53 4-2-1 نمونه هایی از حل CCR-I مضربی.. 53 4-2-1-1 ارزیابی کارایی گروه آموزشی پرستاری.. 53… بیشتر »
2-2-23-سازمان امورمالیاتی. 38 2-2-24-دفاتر پیشخوان دولت.. 39 2-3- بخش دوم مباحٍث پژوهشی 39 2-3-1-پژوهشهای داخل کشور. 39 2-3-2-پژوهشهای خارج از کشور. 41 2-4-چارچوب نظری تحقیق. 42 فصل سوم 3-1-مقدمه 45 3-2-روش پژوهش.. 45 3-3-جامعه آماری. 45 3-4- روش… بیشتر »
هدف كاربردی: – مدیران برنامهریزی استراتژیک بانکها بر اساس نتایج روابط مذکور، میتوانند برنامههای توسعه و بهرهوری خود را تنظیم و اجرا نمایند؛ و همچنین پژوهشگران رشته حسابداری و مدیریت مالی میتوانند از نتایج این پژوهش استفاده نمایند. فرضیههای پژوهش… بیشتر »
دانشگاه آزاد اسلامی عنوان شناخت تاثیر مدیریت نقدی،مدیریت مطالبات و مدیریت موجودی بر عملکرد شرکت ها برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به… بیشتر »
2-14-1-3- ویژگی پول الکترونیکی:……………………………………………………………………………………………. 27 2-14-1-4- انواع پول الکترونیکی :………………………………………………………………………………………………. 28 2-14-1-5- پرداخت همراه …………………………………………………………………………………………………29 2-14-1-6- پرداخت بر مبنای اشتراک پیام کوتاه :… بیشتر »
12-3-2 . سنجش رضایت مشتری.. 56 12-4-2 . رابطه بین کیفیت خدمت و رضایت.. 56 2-13. وفاداری مشتری.. 58 13-1-2 . وفاداری به فروشگاه یا تأمین کننده. Error! Bookmark not defined. 2-13-2 . وفاداری مشتری به خدمت.. 64 313–2 . ابعاد وفاداری به خدمت.. 67 1-3-13-2 .… بیشتر »
2-1-1- تعریف بازاریابی…………………………………………………………………………………………………..17 2-1-2- مدیریت بازاریابی………………………………………………………………………………………………….19 2-1-3- آمیخته بازاریابی……………………………………………………………………………………………………20 2-1-4- تعریف بازار…………………………………………………………………………………………………………22… بیشتر »
2-2-5-مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی……………………………………………………… 36 بخش سوم: آمادگی برای پذیرش تكنولوژی 2-3-1- آمادگی برای پذیرش تكنولوژی…………………………………………………………………………. 38 2-3-2-تاریخچه آمادگی الكترونیكی………………………………………………………………………………. 39 2-3-3-اهمیت… بیشتر »
2-6-9-3 اشتراك دانش… 37 2-6-9-4-موانع اشتراك دانش… 39 2-6-9-5- فناوری و اشتراك دانش… 40 2-6-10- استفاده از دانش… 40 2-6-11- ارزیابی دانش… 41 2-6-12- آشكارسازی دانش یا تبدیل دانش ضمنی به صریح.. 42 2-6-13 مدیریت دانش و سازمانها 44 2-6-13-1 مزایای مدیریت… بیشتر »
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق 2-1-مقدمه. 17 2-2-زنجیره تأمین چیست؟. 18 2-2-1-مدیریت زنجیره تأمین چیست؟. 18 2-2-2-تعریف مدیریت زنجیره تأمین.. 19 2-2-3-تاریخچه و سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین.. 20 2-2-4-دلایل اهمیت مدیریت زنجیره تأمین.. 22 2-2-5-اجزاء و… بیشتر »
فصل سوم: روش تحقیق 3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………… 55 3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………… 55 3-3- جامعه آماری تحقیق……………………………………………………………………………………….. 56 3-4- ابزار گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………….. 57… بیشتر »
۳-4 روش وابزارجمع اوری داده های پژوهش…………………………………………………………… 61 ۳-5معرفی پرسشنامه ی تحقیق……………………………………………………………………………….. 62 ۳-5-۱روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………. 63 ۳-5-٢پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………. 64 ۳-6روش… بیشتر »
2-13-1 تئوریهای شخصیتی (ویژگیهای شخصی) 32 2-13-2 تئوریهای رفتاری.. 32 2-13-3 تئوریهای موقعیتی(اقتضایی) 33 2-14 سبکهای رهبری.. 33 2-14-1 معرفی و مفهوم سبک رهبری تحول آفرین.. 33 2-15 سیر تحول شکل گیری نظریه رهبری تحول آفرین.. 39 2-16 نظریه رهبری پر… بیشتر »
پیشنهاد کاربردی تحقیق 79 محدودیت های تحقیق 80 منابع… بیشتر »
2-3-1- تاریخچه وفاداری و رضایت مشتری.. 26 2-3-2- تعریف مشتری.. 26 2-3-3- وفاداری مشتری.. 27 2-3-4- آزمون اسیدی وفاداری 28 2-3-5- وفاداری فرد به بانك… 28 2-3-6- سایر عوامل مؤثر بر وفاداری.. 31 2-3-6-1 عادت… 32 2-3-6-2 بیتفاوتی.. 32 2-3-6-3 ارزانی.. 32… بیشتر »
1-14-2- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری ……………………………………………………………………….. 24 2-14-2- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری ……………………………………………………………………….. 24 3-14-2- عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری ……………………………………………………………………… 26 4-14-2- عملکرد مبتنی بر رفتار… بیشتر »
2-5-2- روند شکل گیری شرکت های کوچک و متوسط. 46 2-5-3- چالشهای شرکت های کوچک و متوسط. 48 2-5-4- جایگاه شرکت های کوچک و متوسط در محیط امروزی.. 49 2-6- ادبیات صادرات.. 49 2-7- پیشینه تحقیق. 52 2-7-1- پیشینه تحقیقات داخلی. 52 2-7-2- پیشینه تحقیقات خارجی. 54… بیشتر »
1-9 محدودیتهای تحقیق14 فصل دوم: ادبیات تحقیق 2-1 مقدمه16 2-2 مفهوم بهرهوری16 2-3 شاخصهای بهرهوری17 2-4 شاخص بهرهوری جزئی عوامل تولید18 2-5 شاخص بهرهوری کلی عوامل تولید19 2-6 روشهای مستقیم محاسبه شاخصTFP19 2-7 روشهای غیرمستقیم محاسبه شاخص… بیشتر »
تعداد صفحه :77 قیمت :37500 تومان مطلب دیگر : از معرفی تا عرضه؛ چرا امسال موبایل ها دیرتر روانه ویترین فروشگاه ها می شوند؟ بیشتر »
2-2-10-3- انواع دانش از نظر وارنک و دیگران. 31 2-2-10-4- طبقه بندی انواع دانش از نظر فایراستون. 31 2-2-10-5- انواع دانش از نظر جورنا 32 2-2-10-6- انواع دانش از نظر بلاکلر. 32 2-2-11- منابع دانش… 33 2-2-12- تعاریف و مفاهیم مدیریت دانش… 34 2-2-13- اهداف… بیشتر »
2-8-2- اجزای نگرش از دیدگاه پژوهشگران. 36 2-9- رفتار خرید مصرف کننده 36 2-9-1- عوامل مؤثر بر رفتار خرید. 37 2-9-2- فرآیند تصمیم گیری خرید. 38 2-9-3- قصد خرید. 38 2-10- پیشینه تحقیق.. 39 2-10-1- پژوهشهای داخلی.. 39 2-10-2- پژوهشهای خارجی.. 41 فصل سوم:… بیشتر »
فصل سوم: روشاجرای تحقیق (مواد و روشها) 3-1- مقدمه. 50 3-2- روششناسی پژوهش… 50 3-2-1- دستهبندی پژوهشها بر حسب هدف… 50 3-2-2- دستهبندی پژوهشها بر حسب نحوه و زمان گردآوری دادهها 51 3-3- جامعه آماری.. 52 3-3-1- تعریف جامعه آماری.. 52 3-3-2-… بیشتر »
2-2-12- اعتماد به برند. 43 2-2-13- اعتماد و رضایت مشتری.. 43 2-2-14- برندسازی و اعتماد. 44 2-2-15- وفاداری به برند. 45 2-2-16- وفاداری و برندسازی.. 46 2-3- مدل مفهومی تحقیق. 47 2-4- پیشینه پژوهش… 49 2-4-1- مطالعات داخلی.. 49 2-4-2- مطالعات خارجی.. 56… بیشتر »
2-2-9-4 بنگاه های اقتصادی / شركتها 10 2-2-10 عناصر موثر در آمادگی الكترونیكی.. 11 2-2-10-1 شرایط اقتصادی.. 12 2-2-10-2 شرایط حقوقی.. 12 2-2-10-3 شرایط اجتماعی.. 12 2-2-10-4 شرایط فنی.. 12 2-2-11 اهداف آمادگی الكترونیكی.. 13 2-2-11-1 اهداف اقتصادی.. 13… بیشتر »
2-2-8) الگوی كارت امتیازی متوازن (BSC) 43 2-2-9) توسعه مفهوم کارت امتیازی متوازن توسط کاپلان ونورتن.. 44 2-2-10) اهداف ارزیابی عملکرد سازمانی.. 46 2-2-11) عملکرد شرکت ها از دیدگاه های مختلف… 46 2-2-11-1) عملکرد شرکت از دیدگاه بازار مشتری.. 47 2-2-11-2)… بیشتر »
2-2-11) عملکرد شرکت ها از دیدگاه های مختلف… 46 2-2-11-1) عملکرد شرکت از دیدگاه بازار مشتری.. 47 2-2-11-2) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل. 48 2-2-11-3) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای مالی.. 48 فصل سوم: روش اجرای تحقیق 3-1) مقدمه. 58 3-2) فرآیند… بیشتر »
2-2-6)ریکردهای هوش هیجانی …………………………………………………………………………………………… 32 2-2-6-1)رویکرد توانایی …………………………………………………………………………………………………….. 32 2-2-6-2)رویکرد مختلط ……………………………………………………………………………………………………… 32 2-2-7)رابطه مدل های هیجانی… بیشتر »
فصل سوم: روش اجرای تحقیق 3-1- مقدمه. 42 3-2- روش تحقیق.. 42 3-3-جامعه آماری تحقیق.. 43 3-4- نمونه آماری، روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه. 43 3-5- روش های جمع آوری داده ها 45 3-6- ابزار گردآوری داده ها 45 3-7-معرفی ساختار پرسشنامه و نحوه طراخی سؤالات… بیشتر »
سنجش تأثیر استراتژی سازمانی بر عملکرد مالی بیمه ایران اهداف فرعی سنجش تأثیر شاخص سرمایه فکری بر نوآوری سازمانی در شرکت بیمه ایران سنجش تأثیر شاخص نوآوری سازمانی بر استراتژی سازمانی در شرکت بیمه ایران سنجش تأثیر شاخص سرمایه فکری بر استراتژی سازمانی در… بیشتر »
2-7- چارچوب نظری پژوهش… 40 2-7-1- دیدگاه های جامعه شناختی.. 40 2-7-2- دیدگاه های روانشناختی.. 42 2-7-3- دیدگاه های مدیریتی.. 44 2-8- فرضیه های پژوهش… 51 2-9- مدل مفهومی پژوهش… 52 فصل سوم: روش تحقیق.. 53 3-1- مقدمه. 54 3-2- روش پژوهش… 54 3-3- جامعه… بیشتر »
2-25- پیشینه تحقیق ..………….………………………………………….……………………………………………………………………..68 2-26- مدل مفهومی پژوهش ..……….………………….…………………….…………………………………………………………………71 2-27- تاریخچه و معرفی مکان پژوهش. ..………….…………………….…….….…………………………………………………………..72 2-28- خلاصه اقدامات فصل… بیشتر »